Vissla
Vissla is een young rebel brand die is opgericht in 2013. Founding father is Paul Naude, voormalige head of operations voor Billabong North America. Nadat Billabong failliet was en een overname verzoek door Paul Naude mis ging besloot hij om zijn eigen merken te openen. Deze merken zouden zich weer focussen op de core lifestyle van het surfen en niet op de doelstellingen van de shareholders van een publicly traded company.
De gedachte hierachter is eigenlijk waar want wij (doelgroep) zijn surfers. Ons leven draait om surfen, reizen en de free spirit lifestyle. Paul Naude probeert met zijn brands weer de focus te leggen op het surfen en de belangrijkste en beste benodigdheden daarvoor.
Zo zijn de producten met surfers ontwikkelt voor surfers en vooral hebben ze een eerlijke prijs. Maar de allerbeste manier om het merk uit te leggen, is met behulp van Paul Naude’s woorden:
“Vissla is a brand that represents creative freedom, a forward-thinking philosophy, and a generation of creators and innovators. We embrace the modern do-it-yourself attitude within surf culture, performance surfing, and craftsmanship. This is a surf-everything and ride-anything mentality. We are creators and innovators.”